Lägga till Out Of Office/semestermeddelaned i Office365

Logga in på mina sidor
Välj Tjänster uppe i menyn och därefter Mina tjänster
Klicka på paketet för Office365
Välj att logga in på kontrollpanelen

Office365 - Mailbox

Klicka på den maillådan som förändringen ska gälla

Office365 - Mailbox, user

Klicka på Out Of Office

Office365 - Out Of Office

Se bild nedan:
Markera rutan för Out Of Office auto reply enabled
I första textrutan skrivs det svaret som en avsändare till ett mail ska få som inte tillhör organisationen
I andra textrutan skrivs det svaret som en avsändare till ett mail ska få som tillhör organisationen
När allt är klart väljer ni att spara texten genoma tt trycka på Save

Office365 - Out Of Office, message


  • 0 användare blev hjälpta av detta svar
Hjälpte svaret dig?

Relaterade artiklar

Skapa Alias Office365

Inne på kontrollpanelen väljer ni Kontrollpanelen-->Exchange Online -->Mailboxes Klicka på...

Komma igång med Office365

Beställ Office365 inne på mina sidor. När beställningen är klar hjälper vi er med...

Byta lösenord

Byta lösenord på ett mailkonto, office365 Logga in på Mina sidor Välj Tjänster Välj Mina...

Skapa kontakter i Global Adressbok i Office365

Logga in på mina sidorVälj Tjänster uppe i menyn och därefter Mina tjänsterKlicka på paketet för...

Lägga till vidaresändning av post i office365

Logga in på mina sidorVälj Tjänster uppe i menyn och därefter Mina tjänsterKlicka på paketet för...

Powered by WHMCompleteSolution